Wiejskie Życie - Wiejskie Życie Nad Morzem - Wszystko na temat gry.

            

   
  
Zadania Wiejskie Życie
Zadania
Ostatnie wiadomości :)
 OFFTOP
CHAT
Dom handlowy
   
  
 
Sponsored Links
   
Osiągnięcia
NasionaDrzewa
ZwierzętaSprzęt
Social
Scene
SnowDesert
Grass LandAutumn
HalloweenChrismas
Ice 
 Christmas Snow
Calendar
Christmas Countdown
January Calendar
March Calendar
July Calendar
Sponsored Links
Klub Farmera
Dżungla
Kuchnia
Warsztat
Cukiernia
Salon Piękności
Aqua Shop
Go Fishing
Levelup special reward
List of Levels
List of Levels (NEW)
List of Levels (Water Ranch)
Ranch
Second Ranch
Yard
Water Ranch
Family Barn - Family Farm - Family Farm Seaside - Information and help on the game.
Dorfleben - Dorfleben Küste - Informationen und Hilfe zum Spiel
Wiejskie Życie - Wiejskie Życie Nad Morzem - Wszystko na temat gry.
Super Ferme - Super Ferme Mini - Information et aide sur le jeu
Fazenda Feliz - Fazenda Feliz Pocket - Informações e ajuda sobre o jogo
المزرعة السعيدة - مزرعتنا السعيدة للموبايل - معلومات ومساعدة في اللعبة
Fattoria Felice - Funny Farm - Fattoria Felice al Mare - Informazioni e aiuto sul gioco
Vida en la granja - Vida en la Granja Marina - Información y ayuda en el juego.
Bizim Çiftlik - Bizim Çiftlik Sahil - Oyun hakkında bilgi ve yardım
Happy Land - ชีวิตในสวน - แฮปปี้แลนด์ชายทะเล - ข้อมูลและควา
開心莊園 -
Landleven - Informatie en hulp op het spel.
페밀리 농장 -
The Settlers Online - w budowie
www.thesettlers.info

Login Users online - Justysia,  marcela,  chernobil,  

+100 +50 +25 +10 +5 +4 +3 +2 -2 -3 -4 -5 -10 -25 -50 -100

28960

 

2013-01-18 09:11:49 dawid118

poco one mają 8d pszecież mogły miec 2d


28959

 

user 2013-01-18 09:10:08 wiejskiezycie.pomoc

Wiejskie Życie już dostępne w polskiej wersji językowej na Facebooku! http://apps.facebook.com/wiejskiezycie Na naszym Fan Page znajdziecie codzienne aktualizacje, cenne porady, wskazówki i promocje! Zapraszamy do polubienia! http://www.facebook.com/WiejskieZycieCommunity


28958

 

user 2013-01-18 09:07:43 elviska83

paola191: Możesz produkować jajka, ja na początku też sadziłam miłosne drzewo za 210 monet szt. i sprzedawałam za 240 monet.Napisz może jakie masz maszyny to będzie można bardziej Ci pomóc. Nie zawodnym sposobem jest też nawożenie sąsiadów(niby mało można zarobić ale nie czekasz aż Ci coś urośnie)


28957

 

2013-01-18 09:01:57 laska

elviska83: dziekuje


28956

 

user 2013-01-18 09:00:57 elviska83

laska: Wiśniami ,które rosną 18 h


28955

 

2013-01-18 08:54:19 laska

a zyrafy karmi sie ta wisnia co dluzej rosnie ?


28954

 

user 2013-01-18 08:54:02 elviska83

Witam wszystkich


28953

 

2013-01-18 08:31:08 pasimba

maja011 ja najpierw wysyłam życzenia z polskiej strony tym którzy potrzebują tylko życzeń, potem ze spel.nl Tam już zostają zazwyczaj te osoby które potrzebują polewaczek. Pozdrawiam serdecznie


28952

 

user 2013-01-18 08:23:39 maxis11

paola191: Po pierwsze: Który poziom?


28951

 

user 2013-01-18 08:22:14 paola191

Witam, potrzebuje kasy. Na czym można najwięcej zarobić.


28950

 

2013-01-18 08:02:22 maja011

witam wszystkich a przede wszystkim wspaniałych sasiadów chciałam wysłac polewaczi z landu ale mam mnóstwo nieoznaczonych imieniem "awatarków" ( brak tez ikonek z awatarkiem ) czy ktos to tez zauważył u siebie .Nadmieniam, że mam prawidłowe ID


28949

 

2013-01-18 07:59:01 maja011

-biser- bananainyourear witam prosze sprawdźcie czy o 8:59 dostaliscie polewaczki jeśli tak to znaczy ze ode mnie


28948

 

user 2013-01-18 06:12:56 rudek

nata Witam mam to samo i też nie wiem czemu.Zyczę miłego dnia i dobrej zabawy


28947

 

manager 2013-01-17 23:00:31 xp83

-biser-: Dobranoc


28946

 

user 2013-01-17 22:59:35 -biser-

Dobranoc wszystkim ;*


28945

 

manager 2013-01-17 22:47:47 xp83

nata: Mam dokładnie to samo, ale nie mam pojęcia o co w tym chodzi. Do tego sąsiedzi są przemixowani.


28944

 

2013-01-17 22:43:15 nata

witam wszytskich mam pytanie do graczy z NK macie napis UND w gwiazdce w prawym rogu w zdjeciu sasiada? mam 22 sasiadow z takim napisem zamiast nr z poziomem.. wie ktos o co w tym chodzi?


28943

 

user 2013-01-17 22:36:23 -biser-

bananainyourear: to takiego typu czystki nie robilam jeszcze Ufam ze bede prezenty otrzymywac ;d W ogole podziwiam tych ktorzy robia listy, mi by sie nie chcialo spisywac wszystkich po kolei, zbyt czasochlonne, chyba ze macie jakis szybki sprawdzony sposob? czy wszystko recznie ?


28942

 

2013-01-17 22:31:10 Pecia

aga bo ten habbit byl przez chwile na nk ale zniknal ja tez go nie mam ale powinien sie pojawic razem z nowa misja


28941

 

user 2013-01-17 22:30:51 bananainyourear

dicano71, dzięki, kryjesz się za jednym "imię"


28940

 

2013-01-17 22:29:04 bananainyourear

-biser-, tą metoda tez przed chwilą wyrzuciłam kilkunastu, ale jest sporo sąsiadów, którzy prezenty chętnie przyjmują, ale nie wysyłają, o nich mi chodzi.


28939

 

2013-01-17 22:28:46 dicano71

bananainyourear: przed chwilą wysyłałam polewaczki, sprawdź czy do Ciebie doszła


28938

 

user 2013-01-17 22:28:43 -biser-

maja011: Dostalam jakies, ale nie jestem w stanie stwierdzic od kogo, bo przy kazdej polewaczce mam "imie", ale badzmy mysli, ze doszla od ciebie


28937

 

2013-01-17 22:27:06 -biser-

bananainyourear: Też sie balama ze strace aktywnych sasiadow, wiec weszlam na swoich "przyjaciol" dalam na sortowanie wg ostatniej wizyty od tylu, wiec mialam tych co byli najdawniej na pierwszy miejscu, jak pousuwalam pierwsza dwudziestke, to potem wchodzilam na profil kazdej osoby i sprawdzalam kiedy byla ostatnia aktywnosc. Niestety jest to czasochlonne, ale nie drecze sie teraz ze moze ktos jednak gral


28936

 

2013-01-17 22:26:04 maja011

-biser- witaj w sasiedztwie wysłałam Ci z landu polewaczke napisz czy doszła Pozdrawiam


28935

 

user 2013-01-17 22:22:14 bananainyourear

Trudno, moi leniwi sąsiedzi mają szczęście. Wyrzucę tylko tych, którzy nie zaglądają na farmę. Nie chcę stracić polewaczkowych sąsiadów


28934

 

user 2013-01-17 22:19:24 -biser-

dicano71: wyslalam pasimba: dobranoc ;*


28933

 

2013-01-17 22:16:40 -biser-

bananainyourear: ja wiem czy az tyle ;d lubie ta gre, zawsze mialam pociag do tych warzywek i kwiatkow, juz przerabialam "wolnych farmerow" i "zielone imperium" ale jakos w WŻ zostalam na dluzej, owszem zdarzaly sie przerwy, ze odpuszczalam, bo cos poszlo nie tak i sie zrazilam, np. nie zdazylam ukonczyc misji i dukaty poszly w dal, ale zawsze wracam ;d malgola4: swieta racja, wszyscy wokolo sie smieja, jak mowie ze musze wejsc i sie zalogowac bo czatuje na dukaty, juz slowo dukaty ich smieszy, a jak mam nakarmic krowki to juz w ogole ubaw po pachy ;d czasami sie zastanawialam czy ze mna cos nie tak, czy to normalne


28932

 

2013-01-17 22:16:03 dicano71

biser, spróbuję pomóc z tymi polewaczkami. Na głównym koncie mam błędne ID, ale na holenderskim dograłam na tyle, żeby móc je wysyłać. Dlatego prezenty ode mnie z gry.pl dochodzą z nickiem a z holenderskiej jako "imię". Niestety nie wszystkich widzę na holenderskiej stronie z dobrym poziomem... Jeśli chcesz dodaj mnie do znajomych. Mój nick: dicano71


28931

 

2013-01-17 22:14:13 pasimba

-biser- wybacz jeśli coś źle zabrzmiało. Miłej nocki i kolorowych snów Tobie i wszystkim